Pieczony pstrąg łososiowy z warzywami

Pyszny i szybki pomysł na obiad, znikł bardzo szybko i smakował wszystkim dlatego też będzie częstym gościem na naszym stole.





Składniki:


  • 2 płaty fileta z pstrąga łososiowego
  • 1/2 kostki masła
  • sól
  • pieprz
  • cytryna
  • pół pęczka koperku
  • 3 marchewki
  • jasna część pora
  • 2 pietruszki
  • połowa selera

Opis wykonania:


Filet myjemy i osuszamy, oprószamy solą i pieprzem. Cytrynę myjemy, parzymy i ścieramy skórkę, wyciskamy sok. Rybę polewamy sokiem z cytryny i odstawiamy.
Masło mieszamy ze skórką cytrynową i posiekanym koperkiem.
Warzywa myjemy i obieramy, cienko kroimy- ja zrobiłam to obieraczką do warzyw, pora kroimy w cienkie krążki. Wszystkie warzywa mieszamy, układamy na dnie naczynia, następnie płat pstrąga skórą do dołu, wierzch smarujemy masłem i przykrywamy drugim płatem ryby tym razem skóra do góry. Naczynie przykrywamy folią aluminiową i wkładamy do nagrzanego do 180 C piekarnika, pieczemy około 35 - 40 minut. Podajemy z ulubionymi dodatkami.


Komentarze

instagram

Zdjęcia, które prezentuję na blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie w internecie lub innych publikacjach bez mojej zgody. (Ustawa o prawie autorskimi prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994r. Dz. U. Nr 24, poz 83)